Cultura noastră

„Crearea unui viitor care merită trăit. Pentru pacienți. În întreaga lume. În fiecare zi.”

Scopul nostru comun ne reunește sub umbrela Fresenius Medical Care. 

Fresenius NephroCare este furnizorul de servicii de dializă aflat sub umbrela Fresenius Medical Care. Prestăm servicii de dializă în peste 40 de țări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa și America Latină. Astăzi, cei peste 31 000 de angajați din peste 1 000 de centre NephroCare, tratează mai mult de 100 000 de persoane și oferă anual aproximativ 16 milioane de tratamente. 

Ne dorim

să oferim zi de zi, tuturor pacienților, servicii medicale la cele mai înalte standarde de calitate pentru a le îmbunătății starea de sănătate și să setăm standardul în îngrijirea renală. 

Este momentul să ne concentrăm asupra prevenției. 

Suntem

furnizor de top de servicii de dializă în regiunea noastră. Gestionăm îngrijirea în cadrul unui sistem bazat pe valori pentru a crea continuu valoare pentru pacienții, angajații și partenerii noștri din sistemele de sănătate. Aflați mai multe despre noi și sistemul de valori NephroCare.

Ascultăm

Într-o clinică, nu numai tehnologia și cunoștințele medicale sunt importante. Profesioniștii noștri stabilesc legături emoționale cu pacienții, foarte importante pentru complianța la tratament și starea lor de bine. Angajații reprezintă cea mai importantă resursă a noastră pentru care am învățat cum să oferim un mediu de lucru mai bun și mai sigur. Prin intermediul Programului de sondare a opiniei angajaților pe care l-am implementat, evaluăm în mod continuu atmosfera de la locul de muncă și moralul angajaților și luăm măsuri acolo unde este necesar.  

NephroCare este o oportunitate internațională 

Fiind o rețea internațională, împărtășim cunoștințele, experiența și cele mai bune practici. Colegii noștri din centrele NephroCare se instruiesc și lucrează în conformitate cu standardele și procedurile noastre instituite la nivelul rețelei. În unele țări există un deficit de profesioniști în domeniul sănătății. Colegii noștri au oportunitatea de a căuta locuri de muncă și de a-și începe cariera în diferite țări, fără a fi lipsiți de practica binecunoscută a îngrijirii renale de înaltă calitate. 

Valorile noastre ne ghidează în munca de zi cu zi pentru a ne atinge scopul împreună.

Colaborare

Facem echipă. Ne unim forțele pentru a realiza mai mult decât am reuși individual. Știm cum să lucrăm împreună pentru a ne atinge scopurile comune, ca și companie per ansamblu. Comunicăm deschis. 

Slavojka Devic, Bosnia și Herțegovina: 

După 30 de ani de muncă în dializă, Slavojka continuă să muncească cu aceeași pasiune, angajament și dorință de a ajuta și de a transmite cunoștințele altor colegi. Slavojka are o calitate extraordinară: știe să asculte. Nu doar ascultă oamenii, ci chiar aude ce spun aceștia. Întotdeauna calmă și înțeleaptă, găsește timp pentru a-i ajuta pe ceilalți, iar sfaturile ei sunt utile atât pentru angajații noi, cât și pentru pacienți. Întotdeauna dă tot ce are mai bun. 

Željka Fučkar, Croația: 

Nominalizarea Željkei a fost făcută de un coleg pe care l-a cunoscut în prima ei zi. 14 ani mai târziu, colegul respectiv o descrie prin aceste cuvinte calde: „Željka înseninează echipa cu glume, îi motivează pe ceilalți colegi și în același timp, este o profesionistă dedicată muncii. Preia inițiativa atunci când este necesar. Nu lasă niciodată lucrurile neterminate.” 

Rami Fuerverker, Israel: 

Colegii lui Rami îl cunosc drept un om dispus întotdeauna să îi ajute și să îi sprijine pe ceilalți. Este un jucător de echipă grozav, dedicat îngrijirii de înaltă calitate. Întotdeauna are grijă să se coordoneze cu echipele multidisciplinare și cu pacienții. Acordă o atenție deosebită calității și siguranței, oferind de mulți ani un sprijin real, fără întrerupere. Abordează pacienții cu un zâmbet și este întotdeauna foarte atent cu ei, sprijinindu-i atunci când au nevoie. 

Atitudine proactivă

Rezolvăm problemele. Vedem oportunitățile acolo unde nu le vede nimeni și punem la îndoială status quo-ul printr-o mentalitate liberă. Preluăm inițiativa de a face diferența în domeniul nostru de activitate. Adresăm întrebări pentru a înțelege exact ce este de făcut și ne asumăm rezultatele. 

Lúcia Pedro, Portugalia:  

Lúcia nu se sfiește să propună sugestii de îmbunătățire în clinică, cum ar fi redistribuirea unora dintre pacienți în interiorul salonului de dializă pentru a se asigura că toți sunt mulțumiți de orele de conectare și deconectare. De la lansarea aplicației „myCompanion” în Portugalia, își motivează în mod constant pacienții să instaleze și să utilizeze pe deplin aplicația. Își face timp pentru a oferi suport fiecărui pacient în parte, cu privire la utilizarea aplicației. 

Carlo Elemento, Italia:  

Carlo este asistent medical cu experiență în dializă de 24 de ani. A fost întotdeauna entuziast și proactiv. La începutul pandemiei COVID-19, atunci când mulți intrau în panică din cauza numărului de infectări, a fost primul asistent medical voluntar care a făcut parte din echipa dedicată COVID-19 NephroCare Italia. 

Weronika Tomków, Polonia: 

Weronika este implică activ în încurajarea folosirii aplicației „myCompanion” de către pacienți, ca element inovator în procesul lor de tratament. Se întâlnește cu fiecare pacient în parte pentru a le prezenta aplicația și pentru a-i informa cu privire la utilizarea și avantajele acesteia. S-a dovedit că interesul față de aplicație este extrem de mare, numărul de utilizatori înregistrați crescând considerabil. 

De încredere

Weronika este implică activ în încurajarea folosirii aplicației „myCompanion” de către pacienți, ca element inovator în procesul lor de tratament. Se întâlnește cu fiecare pacient în parte pentru a le prezenta aplicația și pentru a-i informa cu privire la utilizarea și avantajele acesteia. S-a dovedit că interesul față de aplicație este extrem de mare, numărul de utilizatori înregistrați crescând considerabil. 

Dusica Sladoje, Bosnia și Herțegovina:  

Dusica este o persoană de nădejde, care își îndeplinește atribuțiile cu precizie și la timp. Deși este o mamă necăsătorită, ea ajunge întotdeauna prima la serviciu. În timpul unei inundații majore din 2014, s-a întâmplat să treacă pe lângă centrul nostru și a văzut lucrători salvând dispozitive și echipamente. A stat să ajute până noaptea târziu. A doua zi, tot orașul a fost inundat și însăși Dusica a fost evacuată cu barca. Toți știu că pot conta pe ea. 

Gulnara Balgabekovna Igisinova, Kazahstan:  

Printre calitățile prețioase ale Gulnara se numără seriozitatea, responsabilitatea și precizia cu care își face treaba. Învață repede și este expertă în implementarea noilor standarde. Ajută la instruirea noilor angajați. Este cunoscută pentru punctualitate și pentru talentul excepțional în organizarea propriei munci. Arată tuturor dragoste și îi sprijină întotdeauna pe pacienți cu cuvinte frumoase și acțiuni din inimă. 

Elizabeth Revach, Israel:  

Pe lângă funcția de conducere din cadrul clinicii, Elizabeth este și instructor în domeniul medical, pregătind numeroase asistente medicale din Israel în domeniul calității serviciilor de îngrijire. Personalul contează și se încrede pe deplin în ea. Stabilește standarde înalte pentru gestionarea Kt/V în clinică. Pentru ea este foarte important să obțină rezultate bune; își dedică întreaga atenție respectării indicatorilor cheie de performanță și complianței pacienților la tratament. Colegii o descriu ca simbol al unui om de încredere, cu o personalitate minunată. 

Excelență

Depășim așteptările. Suntem orientați către rezultate și folosim cele mai bune practici. Punem în permanență pe primul plan calitatea și progresul, pentru un viitor de succes. Sugerăm idei de îmbunătățire și inovație. 

Maha Khaled, Israel:  

Maha este o tânără asistentă medicală și deja un model de urmat pentru colegii ei. Aceștia îi solicită sfatul și îi apreciază întotdeauna răbdarea și sprijinul. Lucrează continuu la dezvoltarea personală și nu încetează niciodată să învețe și să se specializeze. Participă activ la implementarea ghidurilor NC și stabilește standarde înalte pentru membri echipei. Maha este pasionată de îndrumarea pacienților către transplant. Acordă o atenție deplină includerii din timp și menținerii pacienților pe lista de transplant.  

Yeliz Aydin, Turcia: 

La data de 24 ianuarie 2020, spre sfârșitul turei de lucru, centrul s-a confruntat cu un cutremur. În acel moment, 1 pacient încă se afla la dializă. Ea nu l-a lăsat singur în salonul de tratament și l-a liniștit în permanență. A trecut imediat la procedura de încheiere a tratamentului de dializă și a părăsit clinica împreună cu pacientul, atunci când acesta s-a putut deplasa în siguranță.  

Simona Dascălu, România: 

Prin profesionalismul ei și prin compasiunea manifestată față de pacienți, Simona reprezintă un model demn de urmat pentru colegii ei. Stăpânește cu precizie tehnicile și îngrijește pacienții cu mare empatie și respect. Întotdeauna încearcă să își îmbunătățească abilitățile, iar oferirea unei îngrijiri medicale de excepție este normală pentru ea, deoarece viețile oamenilor sunt mai prețioase decât orice altă comoară. 

Subiecte asemănătoare

Fresenius este un grup global de asistență medicală care oferă produse și servicii pentru dializă, spitale și îngrijirea pacienților.